Monday, October 18, 2010

saya nak bag itu - GiveAway!

ingat lagi entry pasal bag uncang saya?
bak kata erina
betapa gigihnya saya mengangkut bag uncang tu ke sana ke mari ^_^

skang
satu jer jalan
utk kurangkan isi perut bag uncang kesayangan saya tu
iaitu....
dengan adanya bag baru.. yeah!! ^_^

jadi utk itu
saya mahukan salah satu bag kt bawah nih..


sebenarnya saya berkenan dengan yg ketiga dari kiri (putih)
dan yg color merah line kedua tu pun cantik kan..hee

jadi
langkah-langkah utk saya dpt bag tu secara free ialah dengan..
  1. follow mamazakwan dan superheromama
  2. copy & paste banner ke entry & sidebar
  3. buat entry bertajuk : saya nak beg itu!
  4. yg paling susah bersaing dengan 200 peserta yg lain T_T
sape ckp senang nk dptkan apa yg kita nak?huh? :p

 pesaing terdekat madam deena kita :)

5 comments:

Dina Zakaria said...

huhu..yer2 jer laa kak nilam ni..xpun, kalo kak nilam menang, kasik laa beg tu as present utk baby rafique..hihi

sapphire said...

alaaaaa...
present utk baby rafique akk bg yg lain ek.. hehe :)

nad said...

dtg jenguk entry GA...anda lulus dgn jayanya! :D

sapphire said...

yeay! :)

nad said...

anda sudah lulus dgn jayanya dear...tunggu result jek :)