Sunday, October 17, 2010

kek batik dan Perak

hari minggu yang panjang
dimulakan dengan Bismillah...

dimulakan dengan hari sabtu
yg masa tidur yg juga agak panjang heee
xtau kenapa
mungkin sebab mlm jumaat tu tidur lewat sgt kot..


hari sabtu seperti biasa
akan menjadi penjaga adam
petang sabtu tu..tiba2 adam buat gaya punggung senget sebelah
xtau mcm gaya sape..shinchan ke mr.bean ntah..
hahaha

tengahri lepas cik adam tidur
saya n emy buat cake batik
yummm yummm ... xsabar nk dgr komen mummy nnt.. :)

  
hari minggu seperti biasa gak
telefon menjadi terabai begitu sahaja
sorry ek klu saya x reply or x jawab call...

hari ahad dimulakan dengan Bismillah....
heee...dimulakan dengan kembara ke menyunting bunga di taman UTP, Perak
cantek2 bunga kt sana..tapi mahal sgt laaa... :D
hehe...xla..xde makna nya nk menyunting bunga
dalam family mana ada kumbang pun..
saya ke graduasi kawan saya..Keyrol :p

pergi graduasi Keyrol..??owh tidak...sebenarnya secara kebetulan terjumpa Keyrol kt sana..saya sebenarnya ke graduasi yani..
dan saya sgt sgt jatuh cinta dengan library UTP..cantik dan besar!..sanggup lepak sini 24jam.. :D 

tapi yg pasti...UPT sgt panas! saya sebagai puteri lilin sgt tidak tahan :p

 lepas melawat Teronoh...saya singgah kejap ke Kellie Castle..tgk dari luar jer.. :D

 otw balik KL..singgah kejap ke Menara Condong..1st time pergi dulu time abg nurin kawen..mastu kecik lagi..

 dan balik dengan langit oren-biru-purple- yg cantik sgt
dan...
esok mummy balik ! yeay !!




bye!
esok kerja!
:) :) :)

4 comments:

LaDy DeLLaZ said...

adam da besar... (:
da lama tak jalan2 + snap2.. :(
jatuh cinta gk ngn library utp tuh, cantik sungguh!!

sapphire said...

Dell!!

serius cantik!
rasa nk masuk dlm n amik gmbr byk2 pastu baca buku2 kt sana! huhu

huh..camtu skali :p

Unknown said...

Welcome to my uni~ kalau nielam datang tahun lps leh bagi bunga kat saye~ ;p

sapphire said...

haha..
ex-utp ke..
n=jom pegi nk..??nk masuk library r.. :D