Tuesday, November 7, 2017

my 24 hours

saya rasa semua orang dah tahu pasal Aida Azlin ni
cantik dan saya rasa apa yang buat saya terpaku tengok video vide dia ialah cara dia cakap
entah..macam............tenang camtu kan
dan english dia pun simple dan takde slang..simple.
pastu topik yang dia kupas in every video pun best best
dan macam boleh relate dengan kehidupan seharian kita..kan? setuju? hehe

dah tengok video Aida Azlin yang ni? "How do you spend your 24 hours"
tiba-tiba awal-awal minit tu boleh plak macam terharu dan terminitik air mata ini haha
sebab dia cakap pasal betapa dia respect mak-mak 
sebab 24 hours yang  mak-mak spend tiap hari tak sama dengan normal people 
sebab mak-mak nak kena amik tahu hal orang lain (anak-anak..husband..household segala)
saya terkesan sikit tu sebab saya selalu membandingkan kawan-kawan phd saya yang masih single
ada yang dah kahwin dan belum ada anak. dia boleh datang um bila2 masa. balik lewat malam siapkan kerja...dan yang masih single plak weekend pun datang lab siapkan labwork semua
boleh stay up sampai ke pagi.esok bangun lewat. dan sambung kerja kat office...
saya plak :(
nak stay up pun fikir banyak kali. sebab takut terlajak..umar nak pergi school
nak balik lambat pun kena fikir 10 kali sebab nanti lewat amik umar school plak
pastu kalau balik lambat jam. nanti penat. nak masak segala lagi kan.
korang mak-mak pernah rasa macam apa yang saya rasa tak? 
tapi sebenarnya..tak boleh nak buat perbandingan camtukan
dan lepas tengok video ni..ok rasa macam lega sikit..
takpe. tu bahagian dia. bahagian kita macam ni. Tuhan dah aturkan baik punya untuk semua :)

bila tengok video aida azlin rasa nak buat vlog jugak hahah
ok lah
bye
:)

5 comments:

dorsett pink said...

aida azlin?? first time saya dengar nama tu. heeee.. *teruknya aku!

dorsett pink said...

saya pun terasa macam sekrang ni nak buat VLog jugak.. hahahhaa... tapi i am shy shy cat... hhuhuhu

k said...

saya pun duk tgk video aida azlin!!! baru sangat2 layan semua video dia. keluaq ayaq mata juga masa tgk certain videos dia. kena pada hati. kena pada keadaan masa tu. huhuhuhu

bila cik Nilam nak buat vlog? nk tgk!!! heheheh

sapphire said...

intan,
saya pun tahu sbb ada ramai yg share kat fb..tertengok hehe..best..tak macam vloger vloger yg lain hehe (vloger?? haha)...try tgk mesti jatuh hati hehe :)

sapphire said...

llizam,
berangan je nk buat vlog..tapi hahahhahaa malu je..mesti tutup muka tgk muka sendiri bercakap2 haha