Wednesday, July 19

ini adalah pengakuan

kadang-kadang rasa nak marah je
entah kenapa...tiba-tiba je
bencinya...
semalam contohnya
bilik bersepah..carpet banyak rambut
biskut bertaburan
jadi nak vacuum
fatimah tekan vacuum on off
umar nak main main batang vacuum
pastu saya jerit
(i know..semua org cakap tak boleh nak bayang canne saya marah n jerit2)
sila bayangkan sekarang...sama je macam mak mak lain..

penat ke?
penat juga...
tapi balik saya tak masak..
saya harapkan adik saya yang masak
saya tahu dia pun agak marah sebab dia je yg masak
saya ni? duk harap dia je masak
tapi saya tak buat apa apa..
balik dan tengok tengok budak-budak je
kadang-kadang sampah pun dia yg buangkan
teruknya la


pastu malam
lepas makan basuh botol susu yang melambak
rasa penat dah haha (basuh botol pun boleh jadi penat ke?)
pastu rasa nak tidur dah..tapi kena pump susu dulu
pump susu ..pastu fatimah kacau lagi..umar nak main tab..
saya marah lagi..jerit lagi...hud terjaga..
bencinya...saya nampak fatimah macam sedih :(
bencinya..kenapalah tak boleh sabar sikit...
layan je la..mungkin fatimah nak gurau-gurau dengan saya kot
pastu semua kena paksa tidur..
semua pun tidur..
esok sama lagi..
encik MM pulak kena extend 3-4 hari lagi...ntah bila boleh balik..sepatutnya hari ni...

canne korang..mak-mak sekalian alam handle benda benda macam ni??
 

4 comments:

Huda@Hood said...

Hugssss. Tu je boleh kita cakap.
Sebab kita lagi kuat marah!
Haha

dorsett pink said...

huhuhu.. saya pun melaluinya.

kata tak marah. tapi termarah jugak.. huhuuhu..

isgtifar banyak-banyak

dorsett pink said...

bila saya marah. saya diam tapi muka berkerut macam singa kelaparan, pastu satu kerja pun saya tak buat. hahhaha

Anonymous said...

Samala kite..mmg rasa bersalah,sedih lepas marah n jerit2..tp tula manusia x perfect..