7.6.17

rindu


hud the hud huhuhud

masa awal-awal aboh pergi kerja hari tu..malam tu badan hud panas
macam umar kecik-kecik dulu...badan panas...
jadinya malam tu tidur selimutkan baju aboh yang dah pakai..
rindu bau aboh barang kali...terus surut panasnya. :(
pastu baru-baru..bukan baru sangat la
dah lama juga rasanya..kalau poksu (adik ipar) atau dedda (abg ipar) main main bergurau senda dengan anak masing-masing..hud mesti tengok je...tengok mcm termenung..macam tu aboh saya ke tu? kenapa tak datang amik saya pun..haa..macam tu...
saya tengok pun macam sedih tau :(
kalau poksu atau dedda datang amik n dukung suka sangat la hud..kesian hud

weekend baru ni saya balik terengganu dengan pakcik saya
dan bila dah balik n sampai KL kitorang berbuka kat rumah anaknya pakcik saya ni
macam biasa hud akan tengok je kat lelaki lelaki dalam rumah tu
macam...aboh ke saya ke sape tu...
tengok mata tu tak berkelip plak tu...hud hud..
sekali cousin saya ni dtg amik dukung hud..sebab saya nak makan
cousin saya ni berjanggut..suka la hud main main dengan janggut..
sebijik macam hud main main dengan janggut aboh ....adoiii...kesian hud...
rindunya hud kat aboh...

hud yang penyabar..sabar ok..
tak lama dah aboh nak balik...

2 comments:

dorsett pink said...

sedihnya baca.. itulah pengorbanan HUD - penantian itu satu penyeksaan . hehe

sapphire said...

saya tengok pun berair air mata ...sabar k Hud..