Friday, April 22

friday yeay

hari ni dah masuk hari jumaat
kejap je seminggu
umar tak pergi school hari ni
sebab semalam tidur rumah tokma..
kalau dah tidur rumah tokma mesti "hari ni school tutup"
kalau kita cakap memang dah bolayan dah
umar gok laaa
duk rumah tokma memang la best
saya sendiri pun suka
macam boleh rehat2 sket la...
takyah masak2 dah hehehe
tapi tu la...umar mesti tak pergi school esoknya T_T

sekarang umar dah boleh baca a i u dah
ba bi bu, ca ci cu, da di du sampailah ke za zi zu
tapi saya tak pasti kalau macam perkataan baca mana mata tu umar boleh ke tak
kat school teacher cakap dah boleh dah..tapi bila kat rumah macam tak boleh
entah...tak boleh ke malas hehehe

tu kisah umar
kisah mek fatimah pulak
tiap kali hantar umar pergi school dia pun merengek la nak teacher amik dia
macam nak pergi school juga gayanya...kelakar betul...
siap hulur tangan kat teacher umar...dengan harapan teacher akan amik dan bawa masuk kelas la tu
hahahahha fatimah gok la...

macam - macam...

saya pulak? camtu je laaa...
hari ni pergi melawat kawan masa sime darby dulu kat ppum
comey sangat la BabyAZ...putih melepak...geram je
kecik comel je...
bila tengok newborn rasa macam tak sabar nak beranak
tapi bila memikirkan sakit contraction yang bakal dirasai tu
adoiiii.....seram jadinya... T_T


ok lah
nak pukul 3 dah
hari jumaat je rasa macam mafalasfas kan hehe
tak baik betul
ish ish ish



1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111