Wednesday, December 23, 2015

ini hari

baru habis progress report meeting dengan SV
SV masa master super duper garang...
tapi takde plak rasa se-stress ni bila meeting dengan SV sekarang
(tahukah anda phd tu tak semudah yang disangka?? tahu dok ni? dok tahu lagi ke? #cubitsket)

rasa nak berlari ke pantai
belok hutan
tapi esok dan lusa cuti pun kerja kena siapkan report lagi
macam mana nak belok ke pantai tanpa memikirkan tesis kesayangan?
gi mana sih?? tolong gue deh
#menangisbawahmeja


umar pun duk cakap
"banyaknya mummy work..." (sambil depakan tangan) (comel sangat lah hehe)
fatimah plak...abang dia dah tidur dia duk sibuk lagi kacau kita buat kerja
kita dah bagi kertas kosong nak jugak kacau kertas kita...

sambil-sambil siapkan progress report..saya duk cuba siapkan full paper untuk join conference bulan 4 ni
abstract dah hantar...tapi takde feedback lagi...harap diterima...
english saya dah tak berapa nak bagus sangat
kalau kat UKM dulu translate je ke BM..ni semua rujukan in english..nak kena tulis pun in english
makanya...slow melow sikit la pergerakannya...
ada sesiapa kat sini ada tips tak untuk memudahkan penulisan research paper/ tesis
(tesis pun dah lama tak tulis...adoiiii...HELP!!!)

buku nota yang saya guna sejak tahun 2014
bila belek-belek balik banyak sungguh kenangan dalam buku ni
mungkin start tahun baru ni kita warna-warnikan sikit lah buku ni
nak cari planner baru sebenarnya...tapi sayang plak dengan buku conteng yang byk berjasa ni
korang tahu tak mana nak cari hobonochi yang murah2...
acah acah nak join planneraddictmalaysia r tahun depan hehe
nanti saya buat acc instagram khas untuk planner saya tu ecececee
(bajet ramai akan follow je :p)

ok lah
paper tak siap lagi
journal dah berlambak dalam laptop..tapi asyik rasa tak cukup je
camno tu hah??

selamat beructi ye kawan-kawan
ingat daku dalam kegembiraan mu bercuti
sebab saya mungkin bercuti dirumah je kot
ok bye bye!

No comments: