Wednesday, April 22, 2015

untuk kesihatan lebih baik



laptop telah selamat dibaik pulih
selepas sekian lama menjadi sarang virus-virus cinta perosak
lama sangat-sangat tak format laptop ni
kali terakhir saya rasa masa tengah study master dulu kot


dah lepas format ni
macam sayang pulak nak tukar laptop baru kikiki
saya format kat Plaza Alam Central, Shah Alam semalam
dia cakap boleh siap dalam masa 3 jam
tapi semalam saya hantar dah lewat..jadi hari ni pukul 10 baru saya collect


pekerja tu cakap untuk kesihatan laptop yang sentiasa baik
jangan amalkan laptop kita dalam keadaan sleep
sebab bila dia sleep hardisc masih berjalan
bila masih berjalan kipas ke apa ntah (tak ingat) akan tetap bergerak
bila bergerak lama-lama akan rosakkan hardisc kita
ok faham ke? teeheee


jadi dengan kesihatan laptop yang lebih baik ni
harapnya makin rajin lah kita saya study yer hehe


ok
sekian laporan kehidupan untuk separuh hari ni
penat dah..dan lapar...dari semalam tak makan
saya lunch dulu k
xoxo

No comments: