Thursday, April 23

soto moto


breakfast kita hari ni soto yang dibeli di kedai soto seksyen 8, shah alam
ada sesiapa yang pernah makan sini?
yang paling saya suka ialah pilihan kuih muih
pilihan makanan berat macam nasi lemak-nasi kerabu-nasi goreng-mee goreng tu saya tak minat sangat
oh...rati canai dia pun sedap...cicah dengan kuah kari yang sedap..memang sedap
saya kalau datang sini samaada makan kuih sahaja atau roti canai atau soto begedil lebih
(kalau soto begedil lebih seketul canni harga RM5 tak termasuk gst)

yang bahayanya pergi kedai soto ni kalau bawa budak kecik
kat sebelah kedai soto ni ada kedai runcit yang ada macam2 jenis bola bergantungan depan kedai
pandai tau tarik perhatian budak-budak...Umar dah la pantang nampak bola mesti nak
tak saya tak beli pun kikikiki

ok lah
perut dah buncit kenyang
marilah kita memulakan kerja kita untuk hari ni
xoxo

No comments: