27.8.14

#gazawins

IMG_8445

pagi tadi
terjaga dari tidur
dalam pukul 4 pagi
(sindrom terjaga pagi-pagi yang entah bila nak stop)
baca timeline twitter

Gaza telah meraikan kemenangan ke atas Zionis
Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah
Mesir akhirnya melancarkan genjatan senjata jangka panjang diantara penjajah Israel dan pejuang Hamas

Berminggu-minggu kita tengok gambar-gambar berdarah yang….
mungkin kita sendiri tak mampu nak laluinya
tapi Alhamdulillah atas berkat doa kita semua
sokongan kita semua
harapnya kemenangan terus-terusan milik Gaza
ameen ameen

dan apa yang paling best
diantara banyak-banyak bendera sepanjang meraikan kemenangan ni
bendera Malaysia turut sama dikibarkan di bumi Gaza sana
rasa macam………………….. :’)

1620975_824964737527196_4403100717496503085_n

terus-terusan memberi sokongan dan doa
untuk semua saudara islam
walau dimana mereka berada


----------------------------------------------------------

ada dua tiga doa yang dah dimakbulkan
tapi ada lagi yang saya tunggu tunggu untuk dimakbulkan
(boleh tak macam tu hiksss)
sabar ye cik nilam

apa-apa pun
terima kasih Tuhan untuk segala nikmat kegembiraan hari ni
:)

No comments: