Monday, August 25, 2014

hampir ke situ


kalau korang adalah follower saya di Instagram
mesti dah sedia maklum
yang saya sekarang sedang pregnant anak kedua

kalau follower blog
atau fb
atau twitter
mungkin tahu
mungkin juga tak tahu

sebab
sebenarnya
nak buat surprise la konon-kononnya
tup tup Umar dah dapat adik seorang lagi
tapi………
sebagai seorang yang suka ambil gambar dan suka share
terutama sekali di Instagram
jadinya kezutan dah tak menjadi kezutan dah
dah ku khabarkan seantero dunia kikikiki

so sekarang
saya dah nak masuk minggu ke 38
due-nya InshaAllah awal bulan depan
atau secara tepatnya mungkin pada 11 September
dah tak lama lagi dah kan?
debor……debor….

paling bestnya
saya dah lupa macam mana rupanya sakit contraction
lupa sangat sangat
tu yang buat saya lagi debor debor tu
macam nak menghadapi kelahiran pertama
haiiihhhh

doakan semua selamat k
doakan saya dapat deliver secara normal
doakan semua cepat dan berjalan lancar
doakan yang baik-baik tau
takut sangat ni



IMG_9116

2 comments:

intannazirajalil said...

11 sept besday intan :)
InsyaAllah, semoga selamat semuanya..

Zulhatfi Aziz said...

Tahniah.. :)