3.8.13

puding istana


untuk buat puding istana ni tak ada la susah mana pun
tapi dia akan jadi susah bila bahan utama iaitu jalamas tu tak ada
nak buat jalamas macam susah jugak kot
telur kuning itik , air gula seperiuk...hmmm
pernah try buat tapi macam.......ok la..boleh diterima
tapi belum cuba belum tahu kan
dato' fazley yg kat paris tu boleh buat
takkan kita tak boleh
(ada kaitan ke??)

bulan puasa ni
kalau dapat makan sekali pun jadilah
kalau tak macam tak lengkap ececece
jalamas tu kirim dari makcik yang kebetulan nak turun KL
dan balik dari kerja hari tu, tiba2 je dah siap dah puding
thanks mummy hihihi
sedap yumss yumss
satu bekas cepat je habisnya
nak banding dengan kek batik...seminggu pun belum habis :D

untuk resepi step-by-step
boleh ke link ni
saya dah pernah tulis pasal ni dulu

ok
selamat mencuba ye

No comments: