Wednesday, December 12, 2012

tuesday things

 1. Umar's first swimming session. Dan saya dapati Umar memang suka main air. Air kolam tu agak sejuk jugak sebab dalam bangunan. Tapi Umar relex je kuis kuis kaki macam ala ala nak berenang. hihi. Tapikan nak tanya sikit ni,boleh ke bawa baby masuk kolam?esp yang public?

 2. Lepas penat-penat berenang, ke SACC plak untuk lunch.Lepas lunch ke Subang Parade. Jalan-jalan. Saya suka idea dekorasi krismas di Subang parade. Ala-ala krimas di tepi pantai di tengah panas. Krismas di Malaysia la katakan. Mana ada snow. :)

 3. Lepas Subang Parade, kita ke Empire pulak. Mak aiihhh balas dendam ke apa ni? hihi...Umar such a good boy. Tak banyak karenah pun. Sekarang kalau dah sampai masa dia nak susu dia akan merengek yang macam nak beritahu kita yang dia dah lapar. Macam bercakap-cakap tau. Sama jugak kalau dia nak tidur.

4. Dan yang ni? Habislah sudah aktiviti kita untuk hari selasa. yang sepatutnya kerja sebab office terletak di Kuala Lumpur tapi di sebabkan yang lain-lainnya cuti sebab office dalam Selangor. Kita yang kerja kat KL ni sibuk jugak nak cuti. hihi. Oh maafkan saya boss.

sekian.
bye.
:)

6 comments:

Anonymous said...

yayayyaaa umar somellllll. Puas tengok. Kakak darin dah besar :))

sapphire said...

hihi siapakah gerangan cik anon ni? :)

abigail said...

geramnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee la hai!

azri said...

alhamdulillah..brp usia Umar skrg ni?? rambut dia sm mcm rambut anak sy Qalish.. :)

Anonymous said...

boleh je kak nilam..rafique dulu belum 3 bulan day masuk swimming pool,masuk waterfall..hehe

Che Cha said...

Wah kak nilam! hehe bagus tu ajar baby berenang sejak kecil. :D

hari tu saya tengok info online pasal western babies. dorang umur baper bulan pun dah lepas dalam air.

dorang berenang sendiri sambil buka mata! miracle kan, sebab baby sejak dalam kandungan pon dah swimming dalam amnion ibu. hehe. :D

si comel!