Wednesday, November 21

tuesday things

 1. sebab sejak mengandungkan Umar lagi teringinkan sushi. Baru semalam terlaksana hajat dihati. No wonder Umar suka sangat main air liur skang. 

 2. Terjumpa satu kedai yang comel ni. ada barang-barang yang comel. kasut yang super comel tapi tak ada saiz untuk kaki saya yang comel ni. -_-"

 mini monthly organizer. kecik je. sesuai letak dalam purse atau handbag. Harga: cuma RM6. Kedai ni terletak di Jaya One, PJ. Sebelah je dengan kedai mamak sederet dengan Sushi King. 
Terang lagi bersuluh tak? hihi :)

3. Dan ini budak tak nak tidur satu hari semalam.

5 comments:

Anonymous said...

alololo tomeynye umar,,kepala pon comel..apelah..tangan die pon comel..macam merajuk je budak kecik ni.hihi,,

sapphire said...

hihi ni bukan merajuk ni..umar gosok mata dia..tanda dah ngantu r tu :)

Erina Asmawani said...

Ololohh..tomeynye Umar!

Comey je kucen tu..macam real! Best masuk kedai comel2 gini..Ena suka.

sapphire said...

sangat! kalau tak beli pun..masuk untuk cuci mata pun jadi :)

LaDy DeLLaZ said...

comelnye meow tuh.. ktne? :D