Monday, November 26, 2012

diwali


saya tak pernah ke jamuan hari raya deepavali
tahun ni kali pertama 
ke rumah kawan sepejabat di Bukit Bandaraya, Shah Alam
disebabkan kawan ni seorang yang vegeterian
jadinya tak laa risau sangat kan

menu yang dihidang ialah nasi beriani vegeterian, thosai dan indian candy
paling sedap semestinya nasi beriani
dah la tengah mengidam nasi beriani...bersungguh-sungguh la saya makan malam tu
tak pandang kiri kanan dah 
sangat dasar kan??hihi :)

 

semalam plak
first time jugak saya makan thosai rawa
kalaulah saya tahu thosai rawa ni sedap
mesti saya tak order roti canai dah
hihi

rasa dia tak macam thosai biasa tu
sebab dia garing dan ada sayur, bawang
siapa yang tak pernah try kena cuba try test
mesti nak tambah 2 kali :p

nanti en.mm balik
nak bawak breakfast kat kedai Lotus, Jalan Gasing ni

bye.

No comments: