Friday, April 6, 2012

biskut dahlia

ini adalah entry tertunggak
harap maklum :)


semalam saya
macam tak ada perasaan nak study
maklumlah kelas tak ada semalam
jadi macam... begitulah kira-kiranya


so saya ke blog dapur tanpa sempadan
nak tengok lauk apa pulak yang boleh di-try untuk dinner semalam
sekali saya ternampak tag (biskut)
dan terpesona dengan biskut dahlia
oh my.......
langsung salin resepi dan...

tadaaa....!
 300g butter dan gula aising dan telur kuning dan esen vanila sedang dipukul dan menunggu untuk kembang

teringin
dan
teringin
badan penat pun
kuatkan juga eceh...
*macam buat kerja buruh je hiks*
nasib baik mummy dah siap masak nasi ayam
so masalah lauk selesai hehe
dan boleh la masak benda lain :)

resepi tiru sebiji macam dapur tanpa sempadan punya
tapi kenapa dia punya cantik kembang macam bunga dahlia..?
tengoklah saya punya ni....


kenapa saya lagi cantik dan comel comel comel hehe :p
walaupun rupanya tak seberapa
tapi rasanya bak chef terkemuka yang masak tau...


ok.sekian
entry ini cuma tertunggak sejak pagi tadi
sejak saya dapat jadual untuk kelas di hujung minggu


kawan-kawan try lah ye... ! :)

3 comments:

Kak ijan said...

Rajinnya Buat biskut... Kak ijan buat biskut time raya je. Heheheh.... Cantik dah tu, ada bentuk bunga dahlia pun :)

Anonymous said...

nilam bila awk nk g london?sy nk pesan fm

sapphire said...

kak ijan,teringin punya pasal ni. nasib menjadi gak :)

anon, fm..??apakah??