Sunday, January 1, 2012

tahun baru orang baru

tumblr_lx2zh3t7v11r1vzzeo1_500_large

dulu-dulu
saya selalu buat kira-kira
berapa umur saya kalau dah sampai tahun 2000sekian sekian
tapi biasanya 2020 lah

1984 – 2020 = congak sendiri

selalu jer fikir
time tu saya kerja apa
dah kahwin ke belum
saya masih kat Terengganu ke
macam-macam lah

sekarang pun still buat kira-kira yang sama
walau 100juta kali dah buat benda sama
*tak ada kereja ke hape neh??* :p




untuk tahun 2012 ni
saya rasa misi saya masih sama
iaitu nak sambung study dan dapat kerja yang lebih baik
amin amin amin

dan saya rasa semuanya bergantung kepada takdir Tuhan
yang dah tertulis untuk saya
harap sangat plan saya sama dengan plan Dia
amin amin amin

dan dan
macam jugak tahun 2011
tahun ni kehidupan saya pun akan berubah 360darjah

suka tak suka
saya harap semuanya akan memberikan 1001 pengalaman yang berharga
yang mungkin bagi sesetengah orang
perlu menunggu 100 tahun untuk merasai pengalaman yang sama

hmm…
sorry
sebab lama sangat tak update
tengok la kadar update saya skang
5 entry jer untuk bulan Dec dan Nov?
kenapakah??



tapi kepada ahli kelab sapphire
harap korang setia bersama k eceececece
macam kekasih awal dan akhir plak


Sekian. :)