7.10.11

penang oh penang

DSCN4560DSCN4569 DSCN4573 DSCN4587 DSCN4605 DSCN4608 DSCN4612 DSCN4671 DSCN4672 DSCN4675 DSCN4678 DSCN4684 DSCN4687
saya cuba cari lirik lagu Jambatan Pulau Pinang
tapi tak jumpa
ingat lagi tak dengan lagu tu
lagu kelas Muzik sekolah rendah
beriya main rekorder
mastu Cikgu Warith yang ajar
kadang-kadang cikgu cina lelaki yang ajar
apa ntah nama dia

saya baru balik dari Penang sebenarnya
pulang dengan membawa batuk demam dan selsema yang agak teruk
sambil menulis ni sambil batuk batuk
habis tercemar laptop dengan kuman

masuk kali ni dah 3 kali saya ke Penang
tapi masih tak dapat round habis satu Penang
banyak lagi bangunan antik yang tak sempat saya snap
makanan jangan cakap la. tak sampai separuh pun saya cuba
takpe lah. kita ke Penang untuk khusus bukan untuk jalan jalan yer dok? :)

banyak benda saya terfikir nak buat sebelum pergi Penang hari tu
nak makan nasi kandar la. nak makan char kueh teow la
nak gi kedai nasi daging la. semua tergendala. huhu
betapa yang Menentukan tu lebih berkuasa kan….. :D



ok lah.
kesihatan tak mengijinkan nak update panjang panjang
bye.xoxo

2 comments:

azri said...

cantik la kasut vincci dlm pic tu..tp wife xbole pkai sbb da pregnant.

sapphire said...

wah..tahniah :)