Thursday, July 28

apam pam pam

DSC_3292-1 DSC_3294-1 DSC_3295-1 DSC_3304-1DSC_3306-1 
Rabu, 28 Julai 3050 – Sejumlah telur dinasour telah dijumpai di sebuah pangsapuri dekat Damansara pagi ini. Telur-telur ini dimiliki oleh sepasang suami isteri yang akan memasuki pasaran menjelang bulan puasa tidak lama lagi. Menurut saspek, telur-telur ini akan dijual dengan harga RM45 sebiji. Daripada kajian yang dijalankan oleh Unit Kajian Purba Universiti Kebangsaan Sapphire, telur ini adalah berasal daripada zaman 2011. Kesemua telur akan dipamerkan di Muzium Negara tidak lama lagi – Berita Sapphire

***
ini adalah percubaan pertama saya
macam tak berapa nak menjadi
tapi dah tahu apa masalahnya.
dan akan cuba lagi sekali sampai sempurna sifat dan rupa hingga mencapai ISO 4001

:)

6 comments:

**hudalulu** said...

kak nilam : camne nak buar telur dinasor ni eyh? sedap laaaa....huhuhuh

sapphire said...

akk tgk kt MyResepi jer :)

| yuyuragil | said...

nampak sedap~ cute!

anish said...

nielam, macam cendawan kat smurf land pun ade juga... cute!! :P

sapphire said...

yuyu: mmg sedap ! hehe

anish: itu la psl... huhu

it's jenn. said...

omg. so cuteeeeee!