Friday, July 29

harimaumau

DSCN9749 DSCN9755 DSCN9758

al-kisahnya
pulang dari stadium semalam dengan kecewa hik
sepanjang penglibatan saya dalam arena menonton bola di stadium [apakah], tak pernah lagi team yang saya sokong tak menang. semua menang. kelantan vs terengganu. malaysia vs taipei. menang.
tapi tak apa lah. [harap tak ada yang comment baru tengok dua kali nk kecoh. mcm mkn durian pun nak kecoh?]

kata orang: macam kita jer lah nak perlawanan semalam menang. mereka-mereka yang duk kejar-kejar bola kat tengah padang tu 100 kali ganda nak menang. berat mata memandang. berat lagi bahu yang memikul.ececece.

[tapi kenapa saya nampak safee sali dan kfc jer yang bersungguh?]

apa apa pun. Malaysia tetap tanah tumpah darah ku ! bergema satu stadium bila lebih 85,000 lautan biru kuning nyanyi lagu Negaraku. :)

harimau-harimau ku selamat bersolat jumaat.

:)

2 comments:

marinata said...

hai kak tengku nilam :)
sy kawan twitter anda, ingat tak? hehe
penuhnyer stadium!!!kwn sy pompuan 90min tgok game berdiri kot. smangat malaysia!!! :)

sapphire said...

semangat semangat walaupun kalah ! :)

lepas nih xleh dah nk dating ngn en.mm kt stadium :)