Friday, April 1, 2011

miss april

bulan tiga:
tak banyak yang menarik sangat bulan tiga kali nih.
tapi walaupun tak banyak yang menarik tapi ada satu-dua yang super menarik.
yang boleh cover balik hari-hari yang tak menarik.. Alhamdulillah...

  • mummy pergi Beijing dan buat saya confuse Beijing termasuk dalam negara empat musim ke..?dan kenapa kat Terengganu sekarang tengah banjir..?Bulan tiga biasanya bulan panas. Memang betul-betul climate change nih.
  • saya pergi interview di TV Al-Hijrah - resultnya..?tak dapat. Bukan rezeki saya :) tapi tahniah kat kawan saya Hariri yang berjaya sampai ke Top 20. Kalau boleh saya nak amik Hariri jer jadi mc untuk majlis saya nanti. Sebab suara dia..haihh...memang ada bakat jadi pengacara. :)
  • bulan paling banyak pergi pejabat pos. Kakak pos tu pun dah kenal dah dan pejabat pos puchong kaya lebih sikit bulan lepas :)
  • tsunami yang paling dasyat. tapi banyak beri pengajaran contohnya culture org jepun. kalau lah org malaysia pun macam tu. kan bagus.. :) boleh lihat sendiri kat gambar nih. kalau kt shah alam tu, jalan berlubang kecik pun amik masa sebulan nak baiki - jepun mmg menjadi destinasi belajar saya yg utama selepas uk - ok bulan empat saya janji tak nak banyak komplen janji :)
  • saya dapat surat dari jauh yang saya usaha dan tunggu-tunggu sangat selama nih. syukur Alhamdulillah..yang nih paling best sekali dalam banyak-banyak hari. Tuhan nak bagi pelangi rupanya.. :) [cuma sekarang mcm dalam dilema la pulak]
  • tepat 30 hari lagi saya akan bertukar status dan mungkin isi blog nih pun akan bertukar status. Doakan yang baik-baik untuk saya k. Biar semuanya berjalan lancar.


betapa cepatnya masa tu berjalankan .
kejap jer dah nak masuk setengah tahun.
kejap jer dah masuk bulan empat. 
hopefully april will be good to all of us. 


miss April, please be good ok! :)

5 comments:

azri said...

salam..
tu teknologi la cik nilam..
klau dari segi rajin n ketabahan mmg bole tp budaya jgnla di ikut..rosak remaja kita nanti..

sapphire said...

yer..itu la yg cuba saya maksudkan.. hee.. :)

yg negative xyah la amik.. :)

kudalaut said...

puk pang puk pang
bunyi kompang tetibe :p

Hazrin said...

surat dari UK ke dari jauh tu langg ?

sapphire said...

ikansardin: :p

xering: *senyum*