30.3.11

duabelas tahun

gambar lama
masa nih saya dah nak pindah sekolah masuk mrsm
duabelas tahun lepas nih.. :)


sape lah x rindu zaman sekolah kan
semua org mesti rindu kan

skang semua dah mak org dah
kecuali saya dan edi (yg paling depan, kanan)

duabelas tahun kemudian..

diana & jihad jasmay

mie & nuh haziq

nurin & arissa

edi & ...?

saya & ...?

***

mcm saya n nurin
cousin+classmate+tusyenmate
nnt kalau anak anak sebaya boleh la sama sama gi sekolah.. 

(korg..pinjam gmbr2 nih eh)

***

ok nih kes xde kerja & masih dalam ketakutan lepas hal2 semlm
jadi kena busy busy kan diri supaya x ingat sangat hal2 semalam

ok lah
mau bergayutan kejap

bye!

6 comments:

Nurin said...

Lang, dok lame doh bulan may.. Nnti x sabo nk tgk baby lang gok..mesti cute. Kena set target by 2012 kena beranak. Hehe..

Ps klako nye gambo lama tu!

sapphire said...

doh tu r..debor gok nih.. :D

2012 kena beranak..?hee..amin.. :)

Tuan Auz said...

sweetnye! rindu kan zaman sekolah. comel je bila tgk kawan2 da kawen

Hazrin said...

perghhh nk nikoh doh....dulu kecikkk je tgk.

najmi said...

hahah kelakor tgk gambo lama masam blake nampok, stuju suggestion nurin set targe hihih dok sabar gak tgk baby nilam mesti cute,

sapphire said...

aishah: betul...rindu... :)

xering: ngade ah..saya kawen jgn x mari pulop.. :p (sebarang alasan tidak diterima)

mie: amin...doakan eh.. :)