Sunday, January 16, 2011

Day 2 - tiada yang lain




lepas post entry pertama semalam
saya duk fikir2 nak letak gmbr sape utk theme hari nih
pertama sekali saya terfikir encik mm eh? no no..br je kenal
kedua terfikir...bestfriend: nadirah, diana, nina, baini n aishah...erm...can not lah...
pastu terfikir kawan2 susah senang time blajar master..pun...mcm x kena jer

last kali
saya duk scroll album2 lama
terjumpa gmbr nih
terus... PLINK PLINK PLINK...idea pun muncul

org kata
benda berharga depan mata selalu kita x perasan...

so
A picture of you and the person you have been closest with the longest
semestinya my family tiada yang lain 
ktorg jarang dpt amik gmbr sama2 berlima..
kecuali raya
tp gmbr raya .... da byk kali sgt da saya tayang kt sini..

mummy: yg sanggup susah payah bawak saya ke sana ke sini selama 9 bulan - layan karenah saya yg mengade inieww - yg sanggup apa saja - yg jrg marah - yg mcm2 lah
ya si kakak sulong: huisshhh garang mengalahkan mummy
adik ..adik yg ketiga:: walaupun ada sorg lagi adik kt bwh stil panggil dia adik
emy adik yg bongsu the cinderella: yg ok...boley bwk tgk konsert nih hehe
ku : semoga bahagia sentiasa di sana


diorg semua mmg tiada yg lain

:)