Monday, January 17, 2011

Day 3 - A picture of the cast from your favorite show

masa kecik
saya suka sangat tengok tv
owh..nope
sampai da besar panjang pun
still ...suka sangat tgk tv
ahad dan sabtu lepas
masa saya abes dengan tgk tv jer..isk isk isk..
sungguh tidak produktif ini olang..
*peduli?* :p

mummy pernah cerita
me and adik beradik yg lain suka sangat tengok tv..esp iklan
sampaikan..mummy record semua iklan..
haha..sampai camtu skali ke-kronik-kan nye :p

jadi
utk theme hari nih
fav show?
owh..saya ada byk fav show
kata hantu tv kan..? :p
gilmore girl?csi?x-files?dawson's creek?malcome in the middle?mr.bean?
atau versi malaysia kami?ghost?logger boy?
atau versi taiwan? meteor garden 1 2 3 4? 
atau versi korea? my girl?full house? marry me, mary?
owh semua tu fav saya

yg kalau da bosan sgt ...ulang balik tgk semula kt laptop isk isk isk
knp sgt tak produktif nih?canne nak maju? -_-"
*saya x minat cerita cerita mexico atau indon yg sgt meleret tq* 

tapi dalam banyak2
saya paling suka........ the lizzie mcguire.. huuu
mesti semua org ingat kan...lizzie...miranda..gordo..matt adik lizzie yg pelik tu..
huu..saya ada semua episod dari gordo suara comel ke suara garau matang heee

saya dah tgk semua movie hilary duff
saya ada dua album (kaset) hilary duff 
die hard fan ke happe nih? :p


dan..korg ingat tak episod  ni..? :D
try google atau search kt tumblr..mcm mcm gambar lizzie ada.. 
sangat sangat teringat balik zaman tunggu turn mengaji kt umah wan


saya rasa
lizzie atau hilary duff antara artis yg punya record bersih...

pastu kan ada org tu terbang terbang *cough* perasan
bila ex-boyfriend cakap muka dia ada iras hilary duff :p
*owh time tu Good Charlotte buat show kt subang parade*

bye
:)

2 comments:

Laila said...

I love this show, I watched it a lot is so funniest :D

sapphire said...

yeah.. me too..
i watched the show like 1000 times :)