Thursday, January 27, 2011

Day 13 - A picture of your favorite band or artist

saya tersangat ngntuk

jadi mari kita buat entry secara sepantas kilat berdentam dentum dum dum

ingat tak zaman autograf..??
biodata saya... *lukis bunga bunga atau love love kt tepi*

nama:: cik sapphire
dob:: 5may (jgn lupa bagi hadiah.x bagi xnk kawan)
alamat rumah:: sri mahligai (nnt raya nk kad raya eh)
makanan kegemaran:: icecream, masakan mummy
minumanan kegemaran:: fresh orange (klu budak teror sket mesti tulis sky juice)
artis kegemaran:: siti nurhaliza, zee avi, wani ardy, kru, a to z (masa tu a to z tgh hot)
hobi:: mengumpul stem, membaca, melukis (skang mengumpul stem da x glemer)
cita cita:: pramugari

****

masa siti mula nyanyi lagu jerat percintaan dan lagu duet dengan 2by2
sumpah saya x suka siti hehe
mcm..amenda la lagu slow motion ginni...dgr kru lagi best

pastu
cm biasa
zaman remaja ialah zaman mudah terpengaruh dengan kawan huhu
kawan saya minat gila
tiap2 hari nk bwk kaset siti gi sekolah
pastu...saya pinjam r kejap..
masa tu album Adiwarna
dengar smpi semua pengsan - bosan - nk muntah
lama lama saya minat gila huhu
sampai skang

dan sape boley lawan suara siti yg best tu...??
xde kan..
dia tetap no 1

:)

note: saya tak suka a to z titik

No comments: