Friday, January 28, 2011

iklan

saya rindu dia
sungguh
telefon atas kapal dia buat hal
ntah bila nak baiki
geram

semalam
dia call
mcm biasa
dia seorg jer dengar suara saya
saya tak dengar suara dia pun
sebab kronik sangat
saya cakap jer
melaporkan apa apa yg patut
mcm apa jer
cakap sorg sorg

saya  tahu dia dengar laporan harian saya semalam
sbb sampai abes laporan baru dia off handphone
*yakin*


-----
owh adik dan mummy dah otw blk trg kesukaan saya
esok kne pergi bersihkan rumah
sebab ada student nk tgk
dan terpaksa tolak perlawaan kawan utk kuar esok


----
satu lagi
rumah lama saya
yg kt sri mahligai
perlukan org utk disewa
ada meja makan
kicthen cabinet
almari baju melekat kt dinding dlm master bedroom
almari baru 2pintu di bilik satu lagi
dan cermin cermin empat segi ikea still ada gak kt ruang tamu
aircond di masterbedrom, bilik tidur kedua dan ruang tamu
view masjid negeri kalau bulan puasa boley dengar org mengaji dengan sgt jelas
rm1250 sebulankalau sesape berminat
boley email saya



----


rumah pertama
banyak kenangan
rombongan perisikan semua org
rombongan cik kiah ke kenduri kahwin

teringat masa mula2 nak menapak kt shah alam
agak tragis haha

tapi skang...
Alhamdulillah... :)

No comments: