Thursday, October 21

petani muda

muka sangat yakin nak tanam pokok pandan mcm mummy
panaskan badan dulu
tanya cik lang canne nih?? x tumbuh pun lagi pokok pandan
muka tensen haha
xpe lah tanya girlfriend la ..Amanda... 

saya tertinggal thumbdrive saya hari nih
sbb nk share something
tapi yg ada thumbdrive yg cuma ada file2 kerja n study jer
and tiba2 ada folder gmbr adam yg baru jumpa mainan baru

sebenarnya
nih gambar lama
bulan 7 dulu kot

pagi pagi
mummy selalu siram pokok pandan kt balkoni
adam selalu r tgk mummy..tp dr dalam jer r ..
adam adalah dilarang kuar ke balkoni..
pastu skali tu lupa nk tutup slidingdoor balkoni
dia terus amik benda apa tu pastu kuuis2 kt tanah dlm pasu tu
pastu tiba2 merajuk sebab dia punya x jadi mcm pokok pandan mummy

kelakor lah adam nih


5 comments:

Erina Asmawani said...

heee..comey gila adam! siap tension2 lagi x jadi pokok pandannye..haha.. geget pipi kang ;D ni anak buah nilam eh?

sapphire said...

huhu
adam mmg camtu..

adam nih anak jiran..mummy yg jaga time mak dia kerja ^_^

azri said...

salam nilam..
ADAM SANGAT COMEL DAN SANGAT BIJAK!

tealovecoffee said...

sapphire... thanks for visiting my blog :D

btw he's sooo cuteee :D
if he has grown up maybe he'll smile reading your blog hehehe

sapphire said...

azri:: wsalam...tambah satu lagi adam sgt mengade :p

tlc:: i love to read your blog..and your style .. i just love it too :)