13.10.10

maher zain part 1


secara jujurnya
time semua org duk sibuk sibuk maher zain maher zain
lagu dia best suara best lyric best menginsafkan muka hensem
masa tu..huh? sape maher zain? best sgt ke? mcm pak arab kt ukm jer
*malas layan*

pastu satu hari
kawan saya kt GHO send lagu InsyaAllah kt email
best katanya...boleh naik kan semangat yg tgh down..*krisis pindah memindah*
saya pun..ok la..jom dengar..
*open file*

lyric lagu tu mmg best
dengar byk kali pun still terasa sedeynya
kebetulan time tu ada krisis tesis-supervisor
ingat lagi entry nih?
memang kena sgt lah :D


sejak dari situ
saya ulang lagu InsyaAllah 100x
dalam playlist xde lagu lain dah
lagu tu jer
hehehe

mcm peminat no satu dah
tiket showcase pun dah ada dlm tangan
x sabar nk jumpa depan depan esok!
korg dah beli tiket belum?
:)

5 comments:

Erina Asmawani said...

nangissss..tak sempat beli..dah sold ot (T_T) nilam tolong tgk kan tuk kite k ;)

Hazrin said...

ada dtg uia arituh, jemputan. tiket blambak boleh cilok. tapi tak gi. tak minat. er paramore jom ! ha ha

sapphire said...

erin:: hehe..boley2..nk kimsalam x? :D

hazrin:: tu la psl..cousin saya pun gi time uia tu..awk gi gak ke? :p
paramore?ticket soldout la cik :D

Hazrin said...

tak minat maher zain, anuar zain apatah lagi. tapi kalau zooey deschanel lain cerita ha ha.
eleh nama je sold out. kalau nak carik boleh je. usaha tu penting kah kah kah

sapphire said...

ok.
awk blanja.
abes cerita :p :p :p