Thursday, October 14, 2010

kisah kisah biasa dalam kehidupan

Biasanya dialah yang selalu sms aku. Kalau tidak pukul 10, mesti dalam pukul 11 atau 12 mesej dia akan masuk dan penuhkan inbox aku dengan mesej mesej yang sweet dan indah indah dari dia. Hai dik, atau paling tidak pun Dah tido ye gudnight mimpi indah ;). Dan hari ini, ketika jam dan saat aku menulis benda ini, sudah masuk hari kesebelas; dalam kiraan aku; dan jika aku tidak silap; dia tidak sms aku. Dan ketika ini, seluruh askar askar dalam jiwa aku sedang rancak berperang; yang aku sendiri tidak tahu siapa pemenangnya; ego aku, atau rasa tertanya tanya akan ke mana hilangnya diri dia, yang semakin lama semakin melemaskan aku, menghancurkan aku.

oleh:: adik


 biasanya
dulu
kalau balik kerja awl dr cheras
sebelum balik ukm
akan singgah kt starbucks metropoint
jumpa-dia-borak-novel review haha-online
miss
:)

No comments: