Friday, October 15, 2010

happy friday:: misi diteruskan


kenapa
bila sampai saja hari jumaat
kita akan lebih happy dari biasa?
*atau saya jer yg rasa cmtu?*
bila sampai hari jumaat jer mesti rasa cepat nya masa
padahal nak melalui
dari isnin sampai khamis
830 pagi sampai 530 petang tu punya la mcm siput
tapi bila masuk hari jumaat
oh my...knp masa skang macam roket-jet-kapal terbang nih?
baru jer rasa hari isnin hari tu..
kan?kan?kan? betul tak?
*atau masih saya sorg jer yg rasa cmtu?*
sebab tu rmi org cakap Happy Friday
atau TGI Friday
mana ada TGI Monday atau Wednesday kan?

so it is FRIDAY people!
mari bergembira
sebab esok tak perlu bangun awal
eh tak tak
esok stil kne bgn awal sebab nk gi tgk pertandingan layang layang

hari ini hari JUMAAT semua!
mari bergembira
sebab esok boleh berehat rehat
malam nih boleh berjaga sampai pagi

ok lah
bila hari jumaat
kne kerja dengan lebih bersemangat sikit
sebab esok cuti kan hehe

erm
showcase maher zain?
saya sgt teruja! ^_^
dia handsome putih tinggi mcm pak arab ukm hehe
serius..dia mmg handsome..muka pun macam baik baik jer
terpikat saya tau :p
sayang nya misi utk amik gmbr berdua tak berjaya semalam
membuatkan saya n emy rasa haishhhh knp knp knp
nak bergambar dengan artis kegemaran-wardina-cantik pakai dress cantik pun xdpt
sempat amik gmbr ngn Aishah jer -_-"
jadi misi akan diteruskan lagi malam nih hoyeah!
*bersiap sedia dengan jubah hitam n shawl hitam ala ala crew*

i miss u
u miss i tak?
:) 

4 comments:

Erina Asmawani said...

saya pun sgttttt suka hari JUMAAT!
heee..rasa happy semacam..
friday syndrom kot ni ;)

sapphire said...

hehe
betul
friday syndrom nih :)


happy weeknd erina ... ^_^

Jef Hadi said...

gua orang jumaat. err, maksudnya, i am a friday person because i faking love friday! haha.

sapphire said...

haha
ada gak ke jenis org jumaat
:p