Friday, June 16, 2017

bukan model catwalk

minggu ni saya duk fikir pasal macam mana nk link dua model utk tesis saya ni
ya Allah..pening kepala duk mikir....risau pun ada sebenarnya..
dah la bulan ni mood kelaut sikit...asyik duk fikir nak raya je hahaha
teruk betul kan..ish ish ish...sila jangan tiru

so semalam fuhhh...saya rasa saya macam dah nampak jalannya
jalan untuk link kan 2 model ni...
saya jumpa dua paper ni...dah lama dah jumpa sebenarnya...dah baca dah pun..
tapi baru semalam kot Allah nak turunkan ilham tu ..Alhamdulillah...
sampai sepanjang perjalanan dari UM ke shah alam semalam duk mikir benda ni
biasanya mengantuk sampai kena stop kereta kat tepi utk tdo kejap sbb ngantuk yang amat
semalam dia punya segar lain macam betul hahaha
Alhamdulillah..

so dah email kat SV..nak jumpa untuk terangkan satu2 macam tak yakin..so kita email je dulu
dan Alhamdulillah Dr bagi respond  yang memberansangkan...
(bukan ke Dr memang selalu bagi respond yg positive ke hehehe)

jadinya weekend ni marilah kita masak dua paper ni buat lauk buka puasa
hadam sampai lebam ...
Ya Allah.... permudahkanlah proses ini...terangkanlah hati  ku...aminn

ok.
bye korang.
hari ni berbuka makan apa?

2 comments:

dorsett pink said...

samalah ngan saya nilam. Bulan ni mood saya kelaut, sebab Penat puasa. huhu.*terukya*

sapphire said...

kan...teruknya lah
saya asik ngantuk ... biasa kalau ngantuk boleh makan ke buat air ke..
ni dengar lagu ke tgk youtube ke dok jadi mende ...adoi laaa

dan sebulan bulan 6 ni berlalu begitu sahaja :(