10.4.16

fasa fasa

tak  best nya bila masuk fasa tak berselera
fasa tak boleh bau orang masak
fasa tak boleh tengok mee,  kari,  ayam masak merah,  daging,  nasi lemak
kadang kadang fikir pasal ayam masak merah pun boleh rasa nak mun mun wekk wekk

dalam keadaan canni makan roti sapu butter pastu cicah milo panas pun dah kira sangat sedap dah tu
kalau malam plak lauk ikan goreng dengan lada kicap pun dah boleh bertambah dua tiga kali
semalam kat hospital.  ada bubur untuk aiman,  tawar tak rasa apa
bubur untuk orang sakit kan.  saya boldh makan habis licin huhu
canne tu?

yg paling seksa bila pergi kenduri
bau dalca yg semerbak,  daging masak hitam yg memualkan,  gulai ayam ish ish ish
sabor je la tekak ini

harap fasa ni tak lama
harap Allah tarik nikmat makan ni kejap je

korang macam mana?

No comments: