Wednesday, March 16

expecting the unexpected


pagi-pagi kalau hantar umar ke sekolah
sedih je bila tengok ada kawan2 umar yg nangis2 lagi
ada tu dari pagi sampai ke petang nak amik umar dia nangis lagi
ada yang lain bila nampak je mak ke ayah ke datang amik tiba2 je nangis
aduhhhh....tak boleh la tengok budak2 nangis...
umar selalunya ok
nak mandi liat sikit...tapi mandikan je
kena borak2 pasal car ke dinasour ke apa yang dia suka
dah sampai sekolah salam teacher pastu salam mummy n hug mummy

hari ni
tadi
entah kenapa tak pergi school
dah keluar pintu rumah ok. masuk kereta pun ok.
singgah stesen minyak. ok.
sekali depan pagar school. tiba2 nangis "nak balik rumah kita...nak balik rumah kita" T_T
canne tu?
nak tak nak...terpaksa la dukung budak 15kg itewww
adoiii la umar
harap esok esok dah tak drama lagi
penat r mummy canni
harap bila sampai masa fatimah pergi school pun takde nak drama sangat
takde la mummy rasa bersalah sangat :(
sebab mummy tak boleh nak dukung2 sangat dah
takleh bawa benda berat2 dah
tapi kalau umar & fatimah nak sangat. ok lah. boleh lah. tapi takleh selalu..
kesian adik baby............okbaibai


5 comments:

intannazirajalil said...

Kak Nilam pregnant?

Tahniah kak :)

lg satu, tlg kirim salam kt liyana pls, saya intan, kawan matrik negeri sembilan liyana :)

Unknown said...

aah... :) (so happy and so nervous in the same time haha)
ok nanti akk kirim salam kat liyana. :)

Fateen Ibrahim said...

Hehe congratulations Kak Nilam! Baby number 3!!

dorsett pink said...

wahh! tengah buat phd dapat 2 baby!. salute la u nilam.. btw, big congrats aite

Unknown said...

Fateen: thanks! lepas ni fateen plak please!! hehe

Intan: thanks intan! rezeki Allah nak bagi...harap segala plan utk phd tak tergendala hehe :)