Thursday, January 21

my days lately

tak ada yang menarik sangat tentang hari-hari yang masuk hari 20 tahun 2016
pergi lab..balik lab..ambil umar...masak..makan...tidur
repeat 20x
boring kan hehehe
ditambah pula dengan berita-berita baik bagi orang lain tapi berita yg meng-jealouskan bagi saya
haaa..camno tu...hehhee

i need good news 
apa sahaja lah
sekadar nak menceriakan hati ini eceehhhh :D

gambar tahun 2009 ni
di meja kerja ...wastu ni kerja di cheras
dari dulu sampai sekarang kemaruk dengan UK dan seluruhnya hahahaha
(sampai husband pun naik bosan bila cerita pasal ni #sedihkita)

ok lah
sebenarnya hari ni saya bekerja dari rumah
sebab ada perabot yang dah diorder nak sampai jap lagi
tapi seriously tak boleh la..
asyik ngantuk je... baru berjaya type 3 ayat...haihhhh

tolong!!!


No comments: