Friday, September 18, 2015

fly away


saya ingat lagi
beberapa puluh tahun yang lepas
cousin saya baru habis spm, dan dapat interview JPA untuk ke oversea
masa interview tu panel tu tanya “awak ni saya tengok kecik dan kurus sangat ni…tak takut diterbangkan angin ke?” (soalan menguji minda ke apa ni? haha)
cousin saya tu dapat sambung belajar di Reading University dan sekarang dan menjadi salah seorang yang paling tinggi di JKR

dan rabu lepas seorang lagi cicit arwah Hjjah Wan Zainab dan arwah Hj Abdullah berlepas ke UK untuk study
di Reading University tapi dalam bidang undang-undang
she is the best student for SPM 2013, Anis. untuk tahun 2013, ada tiga orang lagi anak sepupu yang menduduki spm, dan tiga-tiga pun sekarang study law..seorang di UIA dan seorang lagi UKM. tapi ANis baru nk start sebab dia ambil A-Level 2 tahun. Alhamdulillah. semua pandai-pandai belaka. Cik Lang tumpang bangga.

IMG_1882[1]IMG_1883[1]

semalam semua dah selamat sampai di London..
diorang singgah sekejap di rumah cousin di Winston Churchill
kalau korang yg berada di London boleh la singgah kat rumah cousin saya ni
dia pandai masak hahaha (sesuka hati je)

IMG_1884[1]

yang paling depan tu cousin saya (yg baju merah dan tudung leapord)
mereka dah lama tinggal kat sana, tapi hujung tahun ni nak balik malaysia dah

kepada Anis,
cik lang doakan anis belajar molek kat sana
jaga diri kat tempat orang
make us proud!
cik lang tumpang happy
doakan cik lang pun ada rezeki untuk ke sana macam anis hehe

--------------------------------------------------------------------------------

10391785_168593484422_5704939_n
semua orang dah ke sana
saya?
hmm..
the time will come
sooner or later
kan?
doakan
please
Smile

1 comment:

Unknown said...

Aamiin! Fateen doakan semoga Kak Nilam sampai UK soooon. mana tahu Kak Nilam dpt peluang buat post doc dkt sini? hehe aamiin!