Monday, August 10, 2015

hari ini


Processed with VSCOcam with c1 preset

pagi tadi ke DOE Putrajaya
cadangnya nak pergi library DOE
dah sampai sana katanya hari isnin tutup pulop
adoiiii jauh doh ambe mari nok cari data nih
cik nilam gok….dekpong bakpe dok tengok kat website library tutup hari mende buka hari mende
awok ni gok lah

since library tutup
kita gerak balik ke library shah alam lah. nak ke UM macam dah lambat
pukul tiga call pegawai di KPKT. cadangannya nak minta apa-apa maklumat yang berguna untuk tesislah
sekali……pegawai tu cakap selangor tak termasuk dalam akta bla bla bla
kena call PBT pulop…adoiiii

sv cakap library DOE ada segala maklumat yang saya perlukan untuk tesis
tapi takdop pungg
sv cakap kpkt pun ada maklumat tu
tapi………..takdok laaa….

canne ni?

terpaksalah kita melangkah masuk ke Plan B kita
iaitu turun padang dan collect sendiri data yang kita nak
sampling sendiri leachate segala tu
hmmm….
nak tak nak kena masuk lab jugak
adoiiii

--------------------------------------------------------------------------------------------------

cerita lain

sekarang saya di library shah alam
belakang saya ni ada couple, saya rasa tahun ni spm kot
macam tengah study add math

takde apa pun

teringat pulak kenangan saya masa kat mrsm dulu
couple bagai nak rak
semua cikgu tahu
senior junior tahu
pendek kata satu sekolah tahu
tapi saya banyak main
dan dia dalam main-main dia tu boleh score 10A jugak
hehehhee pastu sampai sekarang nyesal tak sudah :p


---------------------------------------------------------------------------------------------------

cerita lain

slide presentation dah siap dah
boleh lah start berlakon depan cermin


----------------------------------------------------------------------------------------------------

cerita lain

pening dah
nak balik
bye bye

No comments: