Wednesday, April 15, 2015

keberadaan Aboh


sejak en.MM cuti ni,
satu jenis sikap yang saya perasan kat Mek Fatimah yang kadang-kadang boleh buat saya naik hot yang hot hot betul. tapi mummy please please bawak bersabor yer.

yer. saya memang banyak bersabor sejak ada dua orang askar dalam rumah ni.

Mek Fatimah ni kan, bila dia berdua jer dengan Aboh dia akan ok je.
tak ada pulak nak buat nangis-nangis ke apa kan.
ok je. Aboh pun dengan senang hati-relex nya menjaga satu hari

bila je saya balik
dan dia dan perasan keberadaan saya dalam rumah tu
mulalah dia akan buat menangis…menangis yang macam kita dera dia atau buat sakit sakit kat dia
sungguh-sungguh betul dia nangis
nangis nak saya ambil dia…dukung dia…
adoiii la Mek Fatimah
mummy dah banyak kerja nak buat
kalau kena duk melayan awok je memang satu kerja tak jalan la jawabnya

haaa…camtu la dua tiga minggu sejak Aboh dia balik ni

tapi dua tiga hari dalam minggu ni
saya rasa Fatimah dah ok sikit
takde nak nangis-nangis dah
saya pun boleh memasak dengan tenangnya kikikiki
apa-apa pun Mummy tetap saya awok yer, Mek Fatimah good girl :)

IMG_8060[1] 
budak 7 bulan :)

No comments: