Thursday, June 5

Baju Raya Project



Jom happykan mereka-mereka yang lebih memerlukan
saya yakin korang semua mesti ada banyak baju yang masih elok
tapi tak tahu nak letak mana
nak pakai pun macam dah muat
nak derma pun tak tahu nak derma kat siapa

haaa

Sabtu ni, 7 Jun 2014
Baju Raya Project sekali lagi mengadakan Program Amal Baju Raya Project 2014
di Masjid UPM, Serdang
jam 8.30 pagi hingga 2.00 petang

seelok-eloknya baju tu yang masih elok la ye
(banyaknya elok hihi)
sebab mereka pun nak bergaya dengan baju raya yang cantik

inshaAllah
bila kita happykan orang lain
Allah akan balas dengan happy happy yang lebih berlipat ganda

jumpa di sana k!!

No comments: