Thursday, September 19, 2013

idea idea

birthday anak sedara yang sulong akan tiba
jadi ahmad albab tak tahu nak bagi hadiah apa
sebenarnya dah lepas
tapi baru nak celebrate
insyaAllah akan buat makan makan secara kecil-kecilan sabtu ni

dan saya
rasa macam dah mengalahkan ibu dia plak kikiki

jadi kami plan sikit sikit
saya dah macam awal-awal lagi dah reka-reka (ciplak) kad jemputannya
ingat lagi tak dulu
masa sebelum kahwin saya dah juga reke-reka (cikplak) kad kahwin saya?
boleh tengok kat sini hihi
so untuk kali ni pun lebih kurang sama
sebab maklumla tak reti nak design sendiri
kalau design atas kertas boleh la
kalau guna computer..lepas grad ijazah rekabentuk kad baru siap la kot kadnya :p

selain kad
saya macam nak buat candy buffet secara kecil-kecilan
semuanya kecil-kecilan sebab jemputan tak ramai pun
just jemput saudara-mara je pun
dan temanya nanti mestilah pink

jadi sekarang
sambil-sambil breakfast ni
tengah cari sikit idea-idea yang menarik yg boleh guna utk buat contoh
macam.....


comelkan
geram je tengok

turn umar nanti
habis laaaa
3 hari 3 malam r bertungkuslumus huhu
biasalah sindrom mak mak yang tak pernah merasa birthday party masa kecik kecik dulu :p

No comments: