26.6.12

graduasi



 ini kali pertama 
saya ke majlis convocation sebagai pemerhati sebagai lecturer
rasanya sangat lain
rasa macam.......akhirnya grad juga diorang ni..... 

tahniah semuanya!! :)

bila tengok orang ber-konvo
mulala rasa nak ber-konvo jugak
padahal...perjalanan nak sampai ke hari konvo tu
punyalah berliku-liku

tapi orang kata
setelah kesulitan pasti ada kesenangannya kan..... :)

tahniah juga saya nak ucapkan kepada
pemilik blog resepi, kak ijan
sebab dah berjaya menghabiskan kajian PhD nya baru-baru ni
dah boleh panggil Dr.Ijan.....
tak lama lagi nak balik malaysia dah....


oh...sangat buat saya bersemangat nak sambung study lagi... :)
kalau la saya ditempat kak ijan sekarang...
mesti hati duk berbunga-bunga je....aaaaa.......
mesti duk sibuk pukul gambar thesis tak habis-habis
mesti duk upload gambar sepanjang perjalanan menyiapkan thesis kat FB
*ah...over lah awak ni hihi*

saya pun nak sambung
saya pun nak sambung
saya pun nak sambung belajar

ok
bye
:)

No comments: