Wednesday, February 8

TGL & Azwadi


dan semuanya selesai sudah...
Alhamdulillah...
orang paling lega semestinya Mummy yang seorang... :)

dan Adik pun dah sah jadi isteri orang
my classmate back in 6 Seroja , Sek. Keb. Sultan Sulaiman II 96'
dunia memang kecil
dan jodoh tu. kalau Allah nak bagi sekelip mata. plink. dialah jodoh kita. :)

kalau soalan wajib bagi cik emi yang satu-satunya lagi yang tinggal
ialah "emy bila pulok..? tahun depan ke?"
soalan wajib untuk saya yang menjaga ketibaan tetamu dan door gift
"sape ni eh...anak Nah hok (yang) bongsu ke?"
Alhamdulillah... muda lagi saya rupanya hihi... :)
*mungkin juga perut tak berapa nak nampak kot*

apa-apa pun..
Tahniah untuk Adik dan Azwadi :)

5 comments:

azri said...

salam nilam.
alhamdulillah..tahniah utk adik nilam, nilam n family sume.kite sama la nilam..org selalu tertukar sy ngn adik sy..sy x nmpk mcm 28thun kot?? alhamdulillah..

khairunnisa ♥ said...

salam, tahniah utk pengantin sekeluarga :)

Aishah Nur Hakim said...

:)

bunyi plink tu comel. hehe


ya, cik nilam kita awet muda yaaaa

deena awanis said...

what a small world!!

sapphire said...

yeay....kita semua awet muda :)