16.1.12

cerita weekend

hujung minggu yang biasa-biasa
yang tak ada rehat bermalas-malasan di rumah berbaju tidur sepanjang hari
tapi penat-penat pn. tak adalah penat sangat. hihi.saja nak over over :p

bangun pagi macam biasa. kalau Tuan Puteri ni dah bangun mesti kacau-kacau kejap. layan dia bercerita. entah dalam bahasa apa pun tak tahu. tapi bersungguh-sungguh dia bercerita. 
kencan dengan buah hati pengarang jantung intan payung emas intan  berlian. hihi. tapi sekarang en.mm dah kat miri dah. untuk seminggu sahaja. ala. 2bulan boleh. tak akan seminggu tak boleh plak eh. 
bertabahlah kita semua!

balik semenyih sekejap. dan nampak bunga-bungaan ni. teringin plak nak tanam depan rumah 
ahad macam biasa ada kelas. kelas terakhir la rasanya. bulan depan final exam dah.
persiapan perkahwinan adik. no komen. 
saya tak pernah tahu kita boleh terbangkan kereta dari mana-mana tempat. ini kereta SIL yang dah selamat tiba dari nun jauh Labuan sana. now car also can fly!
dan ini? bakal menantu dan menantu mummy sedang bermesyuarat di tepi tingkap kereta. huhu.
***
sebenarnya tengah mengeksplor ei pong secara besar-besaran. hiks.
sampai terabai camera yang dulu pernah menjadi teman setia. ecececeh.. 
maklum la. benda baru. teruja dia semacam sikit la kot.


itu sahajalah.
terima kasih.
sekian.

7 comments:

Mz Aisya said...

eh tuan puteri tu...anak sedara ke

sapphire said...

aah :)

Anonymous said...

nak tahu nak tahu..butik mane tu..cantiknye baju hitam ittew..share share!!

sapphire said...

plaza alam central... najib :)

Anonymous said...

tq dear tq:-)

azri said...

allahyarham ayah sy pernah berpesan dia nk sume cucu dia mula nama dgn 'putra' or 'putri'..insya Allah bln 3 nati 'Putra Muhammad Qalish' akan lahir..x sabar ni..

sapphire said...

ala...cantik nama tu... nnt share la gambar eh :)