29.11.11

winter wonderland

DSCN5060 DSCN5066 DSCN5069 DSCN5076 DSCN5079 DSCN5104 DSCN5106
cuti yang tak berapa nak panjang
dihabiskan kesejukan di Cameron Highlands// winter wonderland lah sangat!
bermandian hujan sambil jalan-jalan tengok lambakan bantal strawberry
terung hutan sekarang dipanggil epal Cameron
buah cinta tapi rasa masam yang amat
semuanya sebab nak tarik perhatian
jangan tertipu eh :D



selalunya setiap tahun family mesti pergi Cameron
setahun sekali
macam dah jadi acara tahunan



cuma tahun ni Yaa tak ikut sama. balik Penang
tapi tambah dengan en.mm :)
tahun depan tambah junior cik Sapphire? hiks.

ok.bye.

p/s: perasan tak kereta yang ada letak bantal strawberry mesti kereta yang bermasalah.

8 comments:

azri said...

salam nilam..
junior cik Sapphire?
wah..da ade ke??
klau ade..alhamdulillah dan tahniah..insya Allah ank kite nati sebaya..isteri sy 5bulan skrg ni..

deena awanis said...

ada hasil dari winter wonderland ke kak nilam??

Anonymous said...

ada hint2 maness di situ.. ;)
tahniah!

-cik des

ida masri said...

wow totally mega awesomme pics ^^
ada grain effect lagih ^^ i super like !!!!!~~
upload more pics ya nielam~ suke tgok:) *terubat rindu hati kat semenanjung :))))) *

archie said...

kak, asl xjmpa pun kt sana? hewheww :PP

sapphire said...

@azri + deena + desz = ehem ehem :)))

@ida: heee...thanks ida...:)

archie: eh gi cameron gak ke??? ala...kenapa tak jumpa... :D

Shima Abd Rashid said...

Tahniah Nilam!
Hehehehhe!

My Azie said...

congrats nilam! :)