Wednesday, July 20, 2011

jempol fc

DSCN9450-1DSCN9463-1DSCN9466

apa apa pun saya harap harimau malaya menang.
ok. bak kata en.mm “jangan berangan tinggi2. mcm mat jenin..bukannya lawan jempol fc”
yer la..harimau harimau ku sekalian. buat yang terbaik mungkin.
xpe lah tak ramai penyokong pun.

dari dulu saya tertanya-tanya
kenapa orang boleh sokong chelsea dan bukan Man U atau bukan jempol fc?
apa yang korang pilih untuk sokong mana-mana team tu eh?
kalau zaman saya form 1 dulu. kawan saya sokong liverpool sebab owen tu hencem.
kepada penyokong lelaki kenapa eh?

DSCN9476-1 saya rasa macam nak gi tengok. tapi tak ada tiket.
sape ada tiket lebih? nak dua boleh? hiii
boleh la saya bawak en.mm skali pastu jerit2 sambil makan burger kosong harga rm5
atau. tiket untuk penyokong harimau bagi free saja laaa.
[suka hati jer kan]

ok bye.

No comments: