Wednesday, April 6, 2011

mix and match

header baru
yeay! :)
mungkin ramai yang dah boring dengan header cik teddy yang bekerjakeras siapkan thesis tu kan
[atau saya yang dah boring..? :p]
jadi saya mix and match-kan dua gambar yang saya ambil dari tumblr [lupa link dia...sorry]
gambar budak perempuan tengah main snow sebagai inspirasi satu hari nanti kita akan tinggal di tempat yang
[bak kata Lat berangan itu kan free..tak payah bayar punya]

agak-agak satu hari nanti malaysia akan ada snow tak eh ? 



 maka ini lah dia hasilnya :)


[kalau boring  saya tukar lagi :)] 

credit diberikan sepenuhnya kepada pelukis illustration nih..
saya pinjam eh



thank you
bye!
:)

3 comments:

just azura! said...

hai sapphire, suka header baru itu! nice and comels gittew!

Ayuni A. said...

nice ;)

sapphire said...

thanx :)