Friday, April 22, 2011

7months

teringat masa kecil-kecil dulu
masa tu kalau tak silap dalam umur 5-6 tahun kot
tak pun mungkin dalam darjah 1 atau 2

sama ada saya, atau kakak saya atau adik atau emy
semuanya pernah ikut mummy gi office lepas balik sekolah
sekolah tadika kan 12.30. jadi sementara tunggu lunch hour mummy bawak gi office dulu
sebelum balik rumah kat Kuala Ibai . masa tu Kak Dah yang jaga..
[teringat petang2 kadang ikut Kak Dah balik rumah sebab nak main pantai :)] 

masa tu saya ingat lagi
macam kagum tengok kawan-kawan mummy yang duk type guna typewritter..lajuuuu
[kalau saya nk type laju-laju , jari mesti terlekat kat celah-celah huruf tu] 
kagum gak tengok komputer yang super besor yang ada keyboard yang bila tekan-tekan bunyi dia mcm bijok je heee..suka tekan-tekan kononnya saya lah pandai menaipkan hihi...


hari nih boss saya bawak anak dia ke office,nama dia Dania , dua setengah tahun
comel  - skirt pink strawberry - crocs pink hello kitty - bag kecik color purple - sepit rambut pink minie mouse
dia malu-malu tapi bila cakap nak pukul gambar laju jer :)


hari nih 
hari terakhir saya bekerja sebagai seorang yang bergelar Cik Sapphire
lepas nih anak-anak murid kena mula panggil dengan Madam Sapphire la kot :)
macam pelik jer bunyinya..bila madam nih macam orang tua la plak rasa..heee
hari isnin saya akan balik Terengganu untuk siap-siapkan pape yang patut kt rumah - follow up dengan abg nuar - follow up dengan nasi minyak en.aziz - dah boley start letak penanda arah ke..?hehe semangat gila nih :p

dan juga hari terakhir saya di puchong - tractors malaysia 
nampaknya kita betul-betul tak jodoh
xpe..jumpa lagi bila saya nak beli tractors untuk kebun sayur nanti eh 
bye! bye! 
jangan nakal nakal
:)

6 comments:

Erina Asmawani said...

mesti x sabar kan?? ;) ena dulu lupa pasal road sign..malam tu baru teringat, kelam kabut sepupu pasang..mana2 yang ingat sekarang ni buat je cik nilam, takut last minute, lupaa..

cik nilam resign dari MAP ke?? Jadi lecturer ye lepasni? ;) All the best. Ena next week last dekat SD..x de jodoh jugak..hehe

sapphire said...

waa...
dpt mana..?
congrates!!

sedey kan..hee..

syira said...

jujur sedih bila nanti nilam dh tade.
gonna miss u n kwn2 len yg leh IM bila bosan n tensen.
T_T

sapphire said...

ala syira..jgn r camtu..
ada ramai lagi kwn2 yg boley IM kan..

sedey tau

T_T

yernterry said...

kak nilam.x sabar nk pg wedding akak.tp kami pg belah suami akak ye.hehehe

btw, da last day?pg mane pas ni?ramai btol yg quit

sapphire said...

yeke...ok.. :)
jumpa nnt eh..rindu r kt yellow :D