2.1.11

orang kuat sri mahligai

nama dia bala
nama penuh xtahu la plak
sbb mami panggil dia bala jer
asal dari india
dah  boley cakap melayu dah
dia salah sorg pekerja kat sri mahligai
segala kerja dia buat
dari amik surat-hantar surat khabar-kerja2 admin-baiki pintu-pasang langsir-pasang kipas-baiki mesin basuh-buat plug-mcm mcm lagi - saya bukan la PA dia yg tahu semua benda pasal dia
nih apa yg saya nampak jer
yang tak nampak xtahu laa

tapi jangan main main
ada degree in electrical nih
kaya pulak
siap boley bawak satu family melawat malaysia lagi
*ok ..fakta nih saya tahu sebb terserempak dengan dia n family dia hari tu*

kat masterskill dulu
berlambak lecturer datang dari india
yang tak faham bahasa melayu pun berlambak

baguskan
sanggup datang jauh jauh semata nk kerja

nih kita yg dah ada kerja nih
malas pastu banyak merungut plak

ok
mari kita tanam azam utk jadi pekerja yang baik dan rajin dan bekerja keras x kira masa dan x merungut macam bala
heee


bye
:p

No comments: