Sunday, January 23, 2011

Day 9 - A picture of you and the person who has gotten you through the most


zaman belajar master
merupakan zaman paling mcm mcm sekali pernah saya lalui

serius macam macam
dengan hal kangkung yg lepas beberapa kali tanam baru nk hidup
dengan dna extraction yg xnmpk2 band nya
dengan hal2 encik ini
buat saya hampir putus asa
serius punya

tapi
Alhamdulillah
Dia turunkan dua org yg telah ajar saya untuk kembali kepada Nya dalam apa2 keadaan sekali pun
diorg ialah Saidah dan Fazreena..roomate saya di Kolej Za'ba dan housemate di Teras Jernang

ktorg bertiga sama2 kerja partime kt bakery pusaneka
sama2 susun roti n lap meja

sama2 jadi org nomad yg berpindah randah blok blok kt za'ba

waktu saya tingtong-emosi x stabil-hujan lebat ribut petir
diorg la yg banyak sejukkan hati saya
dengan nasihat2 yg simple tapi sangat mengesan

thanx korg
rindu.....


:)

No comments: