Saturday, January 22

Day 8 - A picture of your hero / knight / heroine

pernah ke saya cerita pasal supervisor thesis saya yg kesayangan semua org?
pernah ke saya cerita pasal betapa garangnya supervisor saya tu?
atau
pernah ke saya cerita pasal pasal isk isk supervisor saya neh?

kalau korg selalu singgah kt blog saya nih
dari blog lama dulu ke blog ala ala nih

mesti dah tahu sangat pasal supervisor kesayangan semua org iteww kan?

nama sebenar dia Dr.K
sape yg blajar kt bangunan biologi, fakulti sains dan teknologi, program sains sekitaran dan sumber alam khususnya..mesti kenal dengan Dr.K kesayangan semua org ineww

dia sgt lain dari byk lecturer yg pernah saya jumpa

dialah yg banyak beri tunjuk ajar-nasihat-semangat
masa saya tengah down down down dengan mcm2 benda berkaitan thesis kesayangan
dia jugak lah yg byk menyokong saya bila semua org duk nak salahkan saya
*sbb dia tahu saya mcm mana*
dia jugak la yg sanggup membaiki thesis saya sampai ke titisan terakhir
dan akhirnya lulus untuk viva 28hb feb nnt
alhamdulillah...

kalau tanpa dia..
saya tak tahu apa jadi dengan thesis saya tu...

kepada Dr.K
terima kasih banyak banyak
jasa Dr.K tak mampu saya balas..
semoga Tuhan murahkan rezeki Dr..
cepat cepat lulus utk Prof madya..amin....

you are my hero
:)

2 comments:

anish said...

nilam dah dapat tarikh dah? bestnye! saya xdapat tarikh lagi ni.. all the best!

sapphire said...

aah..
hr tu..lepas submit..seminggu lepas tu terus dpt tahu.. :)