Wednesday, December 15

ber-hana-yuna di borders






macam satu virus
semua org
x kira di blog? di tumblr? di facebook?
semuanya pasal hana-yuna-maysaa

*frust?*

saya yang  beriya iya buat entry hana-yuna
da siap tanya tanya cik ajjah kalau kalau dia nak pergi 
duk fikir fikir nak pakai baju apa 

last sekali
berakhir dengan tak dapat pergi

*frust?*

pagi yg sama
saya ke ukm
atas sebab submitnya sudah thesis kesayangan semua org hee
alhamdulillah
berita baik disitu ok :)
tunggu lagi 3 bulan untuk viva

pastu
kne amik tandatangan encik dekan 
tunggu tunggu
last sekali
lewat sudaa untuk ke hana-yuna

xde rezeki
tapi rezeki di ikea dengan menambah isi perut
baked salmon-daim cake-muffin-egg tart kesukaan 
yumm yumm :)

eh bukan ke hari hari rabu hari kurang bercakap?

ok bye

:)

2 comments:

sherah said...

see what im saying before this, entry u selalu gambar lawa2.so creative.cane nak dpt angel yg macam ni ey? teach me :(

sapphire said...

cik sherah

soalan canne nk dpt angel yg mcm tu tu..hee...ssh nak jawab...

saya rs setiap angel tu dtg dr perspektif pengambil gmbr tu sendiri kot..

hee...x reti la canne nk ajar..benda nih benda paling ssh nk ajar sebenarnya...

btw, thanxx..saya pun masih belajar... :)